czwartek, 6 czerwca 2013

Siostro...!

No i już po święcie mojej siostry. Prezentem była zachwycona, zarówno kartką jak i tuszem, który jakiś czas temu chwaliła mi w drogerii. Dobrze że zdążyłam rano, bo z pieniędzy, które dostałą od mamy, właśnie to chciała sobie kupić. Teraz przynajmniej będzie mogła kupić sobie jakąś inną pierdołkę.

Paulina, świeża siedemnastka i jej
chłopaczek, Grzegorz osiemnastoletni.
Siostra bardzo mnie irytuje, często się kłócimy i obie jesteśmy paskudnie uparte. Nie ma dnia, by któraś na drugą nie warknęła, ale gdy przychodzi co do czego, to zawsze możemy na siebie liczyć (oj, rzadko to przyznaję, ale mogę na nią liczyć!). Ale czy nie o to chodzi w stosunkach między siostrami? Podobne charaktery, ciągłe kłótnie, ale też lojalność i jakby na to nie patrzeć - miłość!
Jeszcze raz, chciałabym jej życzyć wszystkiego najlepszego. I oby mnie już tak nie denerwowała bez powodu! <3


17 komentarzy:

  1. rodzeństwo zawsze ze sobą się kłoci ale jak już coś jest to dogaduje się idealnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :)
    studiuję zarządzanie zasobami ludzkimi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest właśnie rodzeństwo - kochają się i jednoczesnie nienawidzą :))

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamo, mamuniu! Odnalazłam swoją zaginioną siostrę! Bo mam nadzieję, że takową posiadam. :D W takim razie poleć mi coś jeszcze z książek. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. to sa prawdziwe przyjaciolki:) bo przyjaciol poznajesz w biedze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tak samo ze swoją siostrą :-)
    Fajnie, że trafiłaś z prezentem i sprawiłaś taką przyjemność swojej sis :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie jest mieć siostre! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ci dziękuję. Miło z Twojej strony, że o tym pomyślałaś. Doceniam. :)
    Jej piękny gest z Twojej strony. Siostra ma naprawdę wspaniałą siostrę :D Podobne jesteście?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, dzięki. ;3 ja uwielbiam magię! pod każdą postacią! aż sobie skopiuję do worda wszystkie tytuły. :D poluję też na książki o smokach, czytałaś jakieś?

    OdpowiedzUsuń
  10. + nie zwykłam sopilerować, więc spokojnie. :D ale powiem Ci, że jest dużo lepsza od pierwszej. jak pierwsza mi trochę ciążyła, tak, gdyby nie dużo innych rzeczy do robienia, tą część mogłabym czytać godzinami. ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. tusz, świetny prezent! *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze, ze prezent sie spodobał :D a sweter zamknę pod klucz :D hah

    OdpowiedzUsuń
  13. No to przekaż ode mnie życzenia wszystkiego naj c:

    PS. Szukasz serialu? Może 'Moda na sukces'?

    PS 2. Żartowałam :>

    OdpowiedzUsuń
  14. hehe oj wiem co to siostrzana miłość;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakby miała dwa tusze, to by było na zapas ;D Ja już raz tak dostałam tusz po tym, jak sobie kupiłam ;D

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz.
a jak już piszesz, to na dole dopisz nazwę jakiegoś fajnego serialu.
bo szukam jakiejś nowej zajawki.