poniedziałek, 3 czerwca 2013

Pociągowe love.

ej, dobra. takich ludzi nie powinno
 się  nigdy wpuszczać do pociągu.
Ogarniam program do robienia
 gifów z filmów, więc jak komuś
 nie działa, to odświeżcie czy coś.
Ja jeszcze w blondzie,
Adi jeszcze w długich włosach.
Dziś już wróciliśmy do Adiego. Rano wrócił z pracy, a dwie godziny później ja ruszyłam na zakupy i do mojej rodzicielki. Musiałam zakupić siostrze prezent na urodziny. Zdjęcie ręcznie robionej kartki, robionego pudełeczka i kupionego prezentu wstawię w środę, przy okazji jej święta.

Ogólnie jest dobrze, właśnie wzięłam ostatnią tabletkę antybiotyku i czuję się kompletnie zdrowa. Gdyby tylko pogoda mnie polubiła i postanowiła zmienić swoje myślenie, byłoby wspaniale. Choruję - słońce, zdrowieję - ulewa jakiej dawno nie było. Dziękuję!

Nie oceniać mnie z tego filmiku. Małpa udawał, że dzwoni po kochankach, więc ja stwierdziłam, że skoro on może, to ja odrobinę (czyt. jeden guzik) poszerzę dekolt, to mu się odpłacę. Adrian naprawdę nie lubi, kiedy chociaż odrobinę widać moje piersi, więc moje ulubione dekolty są na dnie szafy. Stwierdza, że są dla niego, nie dla jakiś ulicznych nieznajomych.


Polecam konkurs Agusiiovej, niesamowita nagroda!

14 komentarzy:

  1. O, o, o! Właśnie. Edycie z schokoladehimmel świetnie wychodzą zdjęcia ubrań, muszę podpytać jej jak ona to robi. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o dzięki :)

    To dobrze ,że Twoje zdrówko dopisuję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w tym solarium. ja mam z moim tak gdy ja sama odkryje trochę wiecej to jest źle ale jak on "wybierze" mi bluzkę z dekoltem odsłaniający prawie wszystko to jest ok;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahaha, tak, to chyba byłoby najlepsze rozwiązanie! xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! :D
    co do słodyczy, to jest moja jedyna miłość na dzień dzisiejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze, że jesteś już zdrowa :) śmieszny ten filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szaleni! :)
    baza by się przydała... ale mam 20 lat, czy to pasuje?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej u mnie jest tak samo. Wszystko poukładane, ale potem zaczynam coś wrzucać, następnie upychać aż wszystkie kupki z ubraniami się wywalają i panuje w szafce chaos, ale na szczęście na parapet nie mam jak rzucać, bo mam tam kwiatki, a pod łóżko tym bardziej, bo mam narożnik, to już prędzej za, ale szkoda mi ubrań niszczyć, więc wole je w szafce mieć.:D

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze, że już się czujesz lepiej :). a no i bez przesady ^^ haha

    OdpowiedzUsuń
  10. haha zazdrosnik maly z tego twojego Adiego ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. widać, że świetnie się bawiliście kręcąc ten filmik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedzieliśmy na początku, że siostra nas nagrywa. Dopiero później się przyznała, więc zaczęliśmy świrować na tyle, żeby siedzący obok ludzie w końcu na nas spojrzeli :D

      Usuń

pisz, pisz.
a jak już piszesz, to na dole dopisz nazwę jakiegoś fajnego serialu.
bo szukam jakiejś nowej zajawki.