środa, 19 czerwca 2013

Szkolne wspominki.

Moje tablo. Dwadzieścia siedem osób, w tym trzech chłopaków, cztery blondynki i dwadzieścia ciemnowłosych humanistek.

Nie mam głowy do pisania. Wciąż szukam pracy, ale optymizm mi spada na każdym kroku. Pojawił się projekt w moim regionie "Młodzi na start" - kursy i staże dla ludzi w wieku od piętnastego do dwudziestego siódmego roku życia. Jeden haczyk - osoba ta, przez najbliższy rok nie może uczyć się dziennie. Super, bo idę na studia, co mnie wyklucza całkowicie. Miły pan stwierdził: "ale zapisz sobie mój numer, na wypadek, gdybyś się nie dostała na studia". Dziękuję, mam nadzieję, że się dostanę. Największym absurdem jest chyba to, że szukają piętnastolatków, którzy nie uczą się dziennie. To milutkie, że szukają dzieciaków, które gimnazjum rzuciły, ale pomijając Polski przymus do edukacji, który dzieciak, nie chcący się uczyć, będzie chodził na jakieś spotkania z doradcami zawodowymi i na jakieś kursy?

29 komentarzy:

  1. ja znalazłam prace po roku szukania;) uda ci się znaleźć powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie ma to jak logika c:
    Nie wyobrażam sobie takich 'zbuntowanych' na jakimkolwiek kursie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że prawie zgadłaś! :D Egzamin praktyczny był dużo prostszy od teoretycznego. Tak liczę nawet na 90%, ale pewnie znając moje szczęście - tylko wydaje mi się, że dobrze mi poszło. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. wyjeżdżamy do Niemiec do pracy :)

    Dziękujemy za komentarz :)
    Obserwujemy :)
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    Jeśli chodzi o serial to jakie wolisz polskie czy raczej zagraniczne ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie ten młotek, to nie jest zły pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mają mniemanie wysokie o tych 15 latkach. A jaki miły, od razu założę, ze może jednak się nie dostaniesz - już widze ten miły lecz w duchu ironiczny uśmieszek.:D

      Usuń
  6. No bo po co 15-latek ma się uczyć? Lepiej niech chodzi na kursy :D
    dzięks za pozytywną energię! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna inicjatywa, ale szkoda, ze dzienni studenci nie moga... ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozśmieszył mnie pomysł koleżanki, która chciała zorganizować zlot absolwentów mojego liceum... Przecież nikt się tam nie lubił, a teraz nagle mamy udawać wielce stęsknionych, bleee.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowicie ciekawe co sobie myślał człowiek tworzący ten projekt wpisując wiek od piętnastego roku życia.
    Studia? To już niedługo ogłoszenie wyników matur, powodzenia w tym temacie ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta z Merlina jest genialna. I to na samym końcu... ah! Mogłabym godzinami słuchać takiej muzyki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Poszukiwania pracy, znam to : ) No i powodzenia z dostaniem sie na studia, ew. z kursem dla pietnachow :D Swoja droga, czy w Polsce nie ma obowiazku uczeszczania do szkoly do 18 roku zycia ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Tort smakowal, o dziwo, tak samo dobrze jak wygladal. Na szczescie, bo ta masa cukrowa sprawiala wrazenie bardzo mulacej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam tablo z gimnazjum, ale nie ma się czym chwalic :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w szukaniu pracy, trzymam kciuki!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. ja co prawda nie mam tabla, ale gdyby moja klasa miała to byłoby zabawnie, bo były same baby ;D. No i Skoczów .. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne tablo! ja takie miałam w podstawówce :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciężko znaleźć pracę, więc się nie załamuj :)
    Mi sę cudem udało ;dd

    OdpowiedzUsuń
  18. aż przypomniało mi się moje tablo po ukończeniu LO

    OdpowiedzUsuń

  19. Świetny blog!:)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    renessmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie też są staże i kursy, ale właśnie nie można się uczyć, a też wybieram się na studia znowu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne to tablo, pamiętam swoje było raczej proste i niezbyt oryginalne, a Twoje suuuper! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Byłam pewna, że mam Twój blog w obserwowanych, a tu patrzę i mnie nie ma, więc dodaję ;P

      Usuń
  22. O tak...
    + O matko, jakie świetne zdjęcie! *,*

    OdpowiedzUsuń
  23. czytałam też joya ale on zawiera rzeczy o których nie potrzebuję czytać. no i masę artykułów na temat seksu, które wcale nie są napisane mądrze.
    jest to miesięcznik, ale świetny jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. no tak :D. Chyba tam byłam jakieś 3-4 lata temu, o ile się nie mylę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha, ja tak czy tak zawsze rozwalam rajtuzy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. 3mam kciuki za znalezienie pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Polska jest dziwnym krajem, a projekty często ciężko jest zrozumieć.
    Wszystko u nas jest absurdem:)

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz.
a jak już piszesz, to na dole dopisz nazwę jakiegoś fajnego serialu.
bo szukam jakiejś nowej zajawki.