piątek, 28 czerwca 2013

Udało się!

MISSION "MATURA" COMPLETE.
MADZIA KONTRA ŚWIAT.
1:0


Tak, zdałam. Jezu, zdałam. Szłam dziś do szkoły, powtarzając sobie w głowie "zdałam", bo kiedyś Adrian powiedział, że kosmos słucha wszystkiego i potrafi sprawić, że to co powtarzamy często - zadziała. Więc jak mogłam sobie powtarzać, że mogę nie zdać, skoro ten naiwny kosmosik mógł słuchać?

Z tej okazji pragnę podziękować całej rodzince za wspieranie mnie i odpowiedzi na moje sms'y w stylu "I co z tego? Ja już od maja wiedziałam, że zdałaś! To było pewne!". Dziękuję Ukochanemu, który trzymał mnie za rękę wczorajszego dnia i używał wielu środków (nawet odrobinę nielegalnych) bylebym tylko się odprężyła i uwierzyła w siebie. I Wam, że mi życzyliście powodzenia i w ogóle. Dzięki!

I dlatego, każdy, kto mi tu skrobnie datę urodzenia, dostanie na urodziny ręcznie robioną kartkę (no, chyba, że nie chcecie). Bo zaczynam przygodę ze scrabookingiem i chociaż moje prace nie są tak zniewalające jak te bardziej doświadczonych, to się staram i wkładam w to całe serducho.

6 komentarzy:

  1. gratuluję zdania:)
    ja chcę ręcznie robioną kartkę;D a urodziny mam 12 października;D
    ja od dawna patrzyłam za nausznicą, ale kurde ciągle wydawało mi się, że jest za droga jak jakąś znalazłam. a tą kupiłam za niecałe 6 zł;D
    ale Twoja Mama jest najlepsza z tym tekstem haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko, jak Ty dobrze mnie rozumiesz! *,*
    Wcale nie bez sensu! Bardzo do rzeczy. Ja mam siostrę, której mogę powiedzieć dużo, ale właśnie ten strasz przed wyśmianiem mnie ogranicza i zamykam się w sobie. Trudno, może po prostu nie jestem gotowa na otwarcie się na ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. zerknę na stronę sklepu, może kiedyś też coś zamówię jeśli będą mieli fajną ofertę;D


    tak się mówi haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Ale super ;) A ja czekam na wyniki z jednego egzaminu ;)
    I też zawsze słyszę to zdanie: przecież i tak wiedziałam/em, ze zdasz! ;PP
    Ach! Urodziłam się 25 maja :))

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz.
a jak już piszesz, to na dole dopisz nazwę jakiegoś fajnego serialu.
bo szukam jakiejś nowej zajawki.