niedziela, 26 maja 2013

Mamusiu!

i'm happy!
Okej! Dziś Dzień Mamy, więc wszystkim mamom trzeba życzyć dużo cierpliwości i nieograniczonej miłości do nas, młodych i bezmyślnych!
Rano pozbierałam się i pobiegłam kupić kwiaty, dwa bukiety, koniecznie takie same, byle tylko ani mama, ani teściowa nie obraziły się, jaki bukiecik dostały. Trzy różyczki, każda w innym kolorze, ręcznie robione kartki i samodzielne życzenia. Posprzątanie w pokoju, zrobienie obiadu. Czego mamy chciałyby więcej?
Mamusia!

A. dziś pracuje, w niedzielę, bo taki czterobrygadowy system ma. Zaraz po pracy idziemy ugotować obiad dla nas i do drugiej mamy wręczyć wyrazy dziecięcej miłości!

Jeszcze raz, wszystkiego najlepszego mamusiu! <3 

9 komentarzy:

  1. nikt nie pyta jakie były ostatnie słowa, a ja nigdy ich nie powtórzyłam, bo są tylko moje.
    masz rację, że wspomina się je całe życie i że ten ból również przy tym będzie. życie jednak toczy się dalej, a ukochane osoby zawsze będą z nami, w naszych sercach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama dostala poza czekoladkami wlasnie obiadeek :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tymi jednakowymi bukiecikami dobry pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnie słowa z reguły się po prostu zawsze pamięta, po prostu bez względu na wszystko się pamięta. a osoba, która je wypowiada nie zawsze też wie, że są one ostatnimi,

    OdpowiedzUsuń
  5. prawda jest taka, że żadne z nas nie wie jakie będą jego ostatnie słowa. warto więc jednak żyć tak jakby każdy dzień był ostatnim i każdego razu powtarzać bliskim, że są dla nas ważni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jesteś ładna :) podobają mi się kolczyki na brodzie! O ile pamięć mnie nie myli, Chester Bennington miał w tym miejscu i wyglądał superrr :)
    Wszystkiego najlepszego dla naszych mam! :) moja dzisiaj pracowała, ale jak wróciła to z siostrą dałyśmy jej prezent i poprawiliśmy humor.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tymi bukiecikami i nikt nie będzie się szczycił, że dostał lepszy bo oba są takie same i wyjątkowe :)
    Moja mama też dzisiaj pracuje.. Powinnien to być koniecznie dla kobiet dzień wolny od pracy ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo jaka dżaga ta Twoja mamusia! Bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz.
a jak już piszesz, to na dole dopisz nazwę jakiegoś fajnego serialu.
bo szukam jakiejś nowej zajawki.