poniedziałek, 27 maja 2013

Angina - choroba z plebiscytu "Najgorsze"

a tu mnie jeszcze nie bolało.
Mam anginę. Tylko tego brakowało mi do tej wietrznej pogody! A miałam nadzieję, że ten lekki ból po przełykaniu to tylko poranna zasuszona buzia. I tak chwilowo poszukiwanie pracy muszę odłożyć, bo jak to, dostać pracę i od razu pobiec po lekarskie zwolnienie? Nawet mi, największemu leniowi, nie przystoi robić takich rzeczy.

Adrian zaspał dziś do pracy. Może i jestem leniem, ale większego śpiocha od niego nie poznałam jeszcze nigdy. Chociaż rozumiem. Jego chodzenie spać po jedenastej w nocy nie poprawia kondycji przy wstawaniu około czwartej trzydzieści. A ponieważ poszedł parę godzin później, nie wiadomo o której ową pracę skończy. Mógłby równo z gwizdkiem zmianowym, ale odrobienie opuszczonych godzin również wchodzi w prawdopodobieństwo. Tak więc sama nie wiem, czy wyciągać klucze i udać się do jego mieszkania gotować obiad.

Dziwny ten dzień, chciałabym pójść spać, ale siedzę w biurze. Potem muszę skoczyć jeszcze po sylikonowe wkładki, bo przecież od ośmiogodzinnego stania mojemu ukochanemu odpadają pięty!


"To jest je­den z tych dni, w których chciałbym zapaść się pod ziemię... Choć na chwilę za­pom­nieć o prob­le­mach...  
Po pros­tu odpocząć... "

5 komentarzy:

  1. odp: Bardzo niewiele, ja kupiłam go na promocji w dawnym Schleckerze i zapłaciłam około 7-9zł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję anginy :-(
    Życzę dużo zdrówka, trzymaj się ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję, że angina szybko przejdzie. w końcu to nic przyjemnego.
    ja w takie dni jak dziś deszczowe mogłabym spac i spać hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami nie trzeba nic mówić.Czasami się nie da.


    Mnie też czeka sprzątanie, w ogóle złożenie łóżka którego jeszcze nie złożyłam haha. Ale czasami można sobie zrobić dzień wolny od wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz.
a jak już piszesz, to na dole dopisz nazwę jakiegoś fajnego serialu.
bo szukam jakiejś nowej zajawki.