środa, 29 maja 2013

Zdrowieję czy wariuję?

A. nie lubi zdjęć.
Machać głową na lewo i prawo, dłonie wybić wysoko do góry. Skakać do rytmu, wykrzykiwać słowa. Trochę się zabawić. Udawać, że pomadka to mikrofon. Wymachiwać nogami, jakby było się na scenie. Jeszcze trochę kroków, a potem już tylko zawstydzenie. Poprawia się pidżamę, uśmiecha szeroko, zakrywa się grzywką i schodzi z łóżka. Osiemnastolatce nie przystoi hałasować tak z samego rana. Nie ważne jak bardzo jest chora i jak bardzo znudzona. Przepraszam, A. <3

Czuję się już lepiej. Antybiotyk pomógł. Jeszcze parę dni i w końcu będę mogła normalnie funkcjonować.
No i w końcu mam przy sobie moją kosmetyczkę, a jak lepiej się wygląda, to lepiej się czuje. Dziś idziemy nocować do mnie, moja mama wyjeżdża na długi weekend do rodziny i musimy popilnować mieszkania i młodszej siostry. Przeżyję!

Brr, wracam pod koc. Na zewnątrz tak ciepło, a w pokoju marznę!

14 komentarzy:

  1. Obys dlej zdrowiala ;* Buziaki, dziękuję za komentarz i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Duuużo zdrówka !
    Udanego nocowania i porannego śpiewania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. w końcu każda kobieta jest trochę egoistką ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no na zewnątrz jest cieplej niż w domu ;o , zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak antybiotyki na Ciebie działają, czy masz tak normalnie? ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka. Znudzenie i choroba to najgorsze polaczenie ever!

    OdpowiedzUsuń
  7. antybiotyk pomógł i odrazu rozrabiasz z rana, nie ładnie:P

    OdpowiedzUsuń
  8. dużo zdrowia, chociaż widać, że już wracasz do formy heh ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. to szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Osiemnastolatce? Ja mając 19 lat poszłam na plac zabaw, zdjęłam buty i biegałam po piasku udając, że jestem na plaży... w centrum miasta :D
    Odpoczywam, jest dobrze. Chyba wreszcie. Wracam w niedzielę, mam nadzieję, ze zderzenie z rzeczywistością nie okaże się zbyt bolesne. Siniaki na lato? Nie, nie kuszą mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wracaj do zdrowia i korzystaj z dni! :)

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz.
a jak już piszesz, to na dole dopisz nazwę jakiegoś fajnego serialu.
bo szukam jakiejś nowej zajawki.